آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

مردم هرگز خوشبختی خود را نمی شناسند اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست

اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده ومن دردعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی احسن الحال را برای شما آرزو میکنم. نوروز پیشاپیش مبارک

یه مدته خونه بیکارم تا لنگ ظهر میخوابم ! امروز حدودای 12.30 مامانم زنگ زده بیدارم کرده ، میگه پسرم این پهلو اون پهلو شو اقلا زخم بستر نگیری !!! من :| مامانم :)))) دردفترخاطراتم نوشتم رفیق زیباست ، معلم دفتر را دید گفت این رویاست . گفتم ای معلم از نوازش رفیق چه میدانی ، گفت درعالم رفاقت ، رفیق همیشه تنهاست. پرداخت قبض موبایل رفتم ارایشگاه ، موهامو رنگ کردمو کوتاه کردم ، بعد رفتم پیش دوستم دیدتم بدون هیچ چیزی میگه چه قدر رنگ بدیه چه مودلیه زدی!! بعد 2 روز بعد دیدمش دیدم همه چیزشه مثل من شده!! فک فامیل داریم!!

پرداخت قبض موبایل

در یک بسته ۱۰ بوسه آتشین برات فرستادم روزی یکی بچسبون به لپت وعشق کن وقتی تموم شدعیده ومن اولین نفری بودم که گفتم عیدت مبارک :-* قبض موبایل برهنه ات میکنن تا بهترشکسته شوی نترس گردوی کوچک! آنچه سیاه میشود روی تو نیست دست آنهاست!

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

اگه با یکی دست دادی دستت لرزید اون عشقت نیست بابا برقیه پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور مظلومی چی ساخته * بیستا ستاره ساخته ستاره ها چی کردن * چشارو خیره کردن.

پرداخت آنلاین قبض موبایل

قسم به سیمای فوتبال / قسم به این تیم ابس / قسم به تیم استقلال که راه مااااااااا....باشدااااااااااا.......راه توووووووووو..........استقلال. همه به پیش همه به پیش به یک صدا....استقلال قهرمان..قهرمان..قهرمان. سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور هر انسان لبخندی از خداست; تبریک به تو که زیباترین لبخند خدایی... ای دوست به خدا دوری تو دشوار است ، بی تو از گردش ایام دلم بی زار است ، بی تو ای مونس جان دل ز غمت میسوزد،دل افسرده من طالب یک دیدار است.

پرداخت قبض موبایل

ورود به عید سعید باستانی عید نوروز بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد لطفاً اصرار نفرمایید!

نوروز را سپاس میگویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. نوروز 91 فرخنده باد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی