آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

گاهی وقتا چشام به دلم حسودیشون میشه،میدونی چرا ؟ چون تو همیشه تو قلبمی و از چشام دوری..

پرداخت قبض همراه اول

نون و پنیر و چایی قصه اشنایی/ الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی روی گل های نرگس با یک مداد قرمز/ هزار دفعه نوشتم زندگی بی تو هرگز پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول کلاس عشق ما دفتر ندارد / شراب عاشقی ساغر ندارد / بدو گفتم که مجنون تو هستم / هنوز آن بی وفا باور ندارد

دریافت قبض همراه اول و پرداخت ان

باباهامون جلوی باباهاشون پاشونو دراز نکردن ما پاهامونو دراز کردیم اما به احترامشون جلوشون سیگار نکشیدیم بچه هامون اگه تو جمع نزنن زیر گوشمون شانس آوردیم ! سرویس پرداخت قبض همراه اول فقط1مرد ایرانى میتونه با بوق ماشین : هم سلام کنه ، هم خداحافظی کنه ، هم فحش بده ، هم تشکرکنه

سایت پرداخت قبض همراه اول

گرچه آلوده دنیای غریبم اما
سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم، دل من عاطفه رامی فهمد ، به خودم میبالم با کسی سبزترازعشق رفاقت دارم پرداخت قبض همراه اول با استفاده از اینترنت در نهان به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند و در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم"شاید این است دلیل تنهایی ما....

روش پرداخت قبض همراه اول

به درد هم اگر خوردیم قشنگ است یه شانه یار هم بودیم قشنگ است در این دنیا که پایانش به مرگ است برای هم اگر مردیم قشنگ است. پرداخت قبض همراه اول خواهم ای عشق که میخانه ی دلها باشم بی تو یک لحظه نباشد که به دنیا باشم بعد از این رحم نکن بر دل دیوانه ی من بفرست آنچه غمت هست به غمخانه ی من...

قورخورام غملی سوزوم سینه ده خاموش اولسون/سرنوشتیم کیمی عشقیم ده فراموش اولسون/ساقی سیز باده یاپیشمیر منه ای باده ساتان/ایکی پیمانه گتیر با هم ایچک نوش اولسون ترجمه: میترسم حرف غمگینم در سینه خاموش شود/همانند سرنوشتم عشقم هم فراموش شود/ای باده فروش بدون ساقی می به من نمیچسبد/دوپیمانه بیاور با هم بخوریم نوش جانمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی