آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

۱۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۱

خرید کارت شارژ رایتل

به مامانم میگم بزرگترین آرزوت چیه؟ میگه:بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم؛حوصلم از این یکنواختی زندگی سر رفت. فک فامیله ماداریم؟

خرید شارژ رایتل

هر چه از دست برود بگذار برود چیزی که به التماس آلوده باشد ...
نمیخواهم ، 
هرچه باشد ! 
حتی زندگی ...
(ارنستو چگوارا) خرید اینترنتی شارژ رایتل یه پسر دایی دارم اسمش محمده اومده محتویات موبایلمو میگرده یه برنامه میبینه که هر روز باید آپدیت شه با اینترنت.خواست بگه منم چیزی بلدم.میگه آنلاین آپدیت میشه یا آفلاین.تورو خدا فکه و فامیله داریم

شارژ رایتل

با خرید های خوب پرسپولیس تازه افتادم یاد تیم استیل آذین.اونا میخوان هواداراشونو غافل گیر کنن و سقوط زیبایی داشته باشن به دسته اول. عشق است آبی و آبی دلان کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید رفتم عابربانک، یارو داره جون میکنه با دستگاه کلنجار میره بعد ده دقیقه برمی گرده میگه شما هم کار داری؟ پ ن پ پیک موتوری ام وایسادم نامه اداری تونو تایپ کنین ببرم.

سایت خرید شارژ رایتل

(نامه به عشق) فرستنده:دیوونه ی تو گیرنده:عشق من آدرس:سینه ی پاکت مقصد:قلب مهربونت موضوع:عشق بی ریا حرف دل:دوستت دارم! خرید کارت شارژ رایتل اتل متل توماهی غم نخوری الهی برات زدم پیامی نگی که بی وفایی

فروشگاه کارت شارژ رایتل

ازخدامیخوام موانع روازسرراهت برداره...آخه خرنمیتونه مثه اسب ازروی موانع بپره!!!! خرید شارژ رایتل ازقلبم پرسیدم فرق عشق ودوستی چیه؟ گفت کارمن تامین خونه سوالای چرت وپرت نپرس!!!!

با پسر داییم رفتیم مغازه براش یه دونه لپ تاپ بخرم، لپ تاپو خریدیم آوردیم خونه، تازه از تو کارتنش درش آوردیم میگه بازی فوتبالشو برام بیار می خوام بازی کنم. آخه من چیکار کنم از دست این فک و فامیل باهوش و ذکاوت...؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی