آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

۰۴ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۹

شارژ رایتل

با سلام،امیدوارم در هیچ کجای کره ی زمین وبه خصوص ایران زمین زلزله اینقدر خرابی وکشته به بار نیاره وهمچنین اینکه اول خانه های اون منطقه مقاوم سازی بشن و کم کم این کارکل ایران رو دربربگیره،خواهش میکنم جدی بگیرید کارکنان محترم.

صبح ساعت ۶ چشام هنوز کامل باز نشده بود رفتم تو آشپزخونه زدم ظرف وایتکس رو انداختم ،همش ریخت رو فرش مامانم پاشده میگه میدونستم میندازیش گفتم خو چراگذاشتیش جلو راه میگه چون میخواستم ببینم چش کورت میبینه یا نه … فک و فامیله داریم ؟

درد یعنی‌ سرت به همون سنگی‌ بخوره که به سینه میزدی … فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل اعصابم این روزها عین بیسکویت شده … از اون بیسکویت هایی که یک هفته میمونه ته کیفت ، که یادت میره بخوریش … همون ته له میشه ، خورد میشه ، پوووووودر میشه !

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

وسط گرما تو آفتاب داشتم پیاده میرفتم خونه یهو دیدم یکی داره بوق میزنه ، برگشتم خیابونو نگاه کردم دیدم بابام با ماشین رد شد و دست تکون داد. رسیدم خونه خوابیدم زیر کولر ، از بابام پرسیدم چرا سوارم نکردی ؟؟؟ میگه ماشین تازه خنک شده بود اگه سوار میشدی هوای گرم میومد تو … سایت خرید شارژ رایتل شب مامانم بهم میگه واسه دختر گلم غذای مورد علاقش رو درست کردم … منم خوشحال رفتم میبینم رو گاز هیچی نیست ؛ میگم پس غذا کو ؟ میگه شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید ! برو خودت یه نیمرو درست کن بخور …

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

تاثیرگذاری را از جیرجیرک بیاموز که با دوبال کوچک دنیا را کر میکند کارت شارژ رایتل گاهی برای سقوط نکردن باید سکوت کرد..

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

با داداشم کنار عابر بانک وایساده بودیم که یه گدایی اومد ! منم دست کردم جیبم بهش پول دادم ، گرفت رفت جلوی داداشم که کمکش کنه ! داداشم برگشته میگه : من با اون آقام ، حسابم کرده !!! شارژ رایتل چه تفاوت عمیقی ست بین تنهایی قبل از بودنت وتنهایی بعدازنبودنت.

تلویزیون داره آتش سوزی جنگلهای استرالیا رو نشون میده.خواهر زاده ام میگه خاله حیف شددماغت را عمل کردی و گرنه الان خرطومت را آب میکردی میرفتی آتیش را خاموش میکردی. خواهر زاده بی شعوره پررو من دارم؟

خدایا "ارگ" را از "بم" گرفتی... حرفی‌ نزدیم؛ "جان" را از "آذربایجان" نگیر !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی