آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۳

خرید اینترنتی شارژ رایتل

شارژ ارزان رایتل
🌺
فرصت زندگی کم است!

بزرگوارتر از آن باش که برنجی؛

و نجیب تر از آن باش که برنجانی!

زندگی زیباست!

با این اعتقاد زندگی کن که انگار کل جهان طرف توست؛

مادامی که
به آن بهترینی که در وجودت است،
وفادار بمانی
موفق خواهی بود ...
🌺🌺🌺🍃
#واقعیت#حقیقت یه بار دبیر ازم پرسید قدیمی ترین حیوون جنگل کدومه؟











گفتم: گورخر. گفت: چرا؟ گفتم: چون سیاه سفیده.
گفت: برو جلو دفتر زنگ بزن اولیات بیان 😂😂

خرید آنلاین شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور

شارژ فروشی رایتل
ختم بابابزرگم کسی نوار قرآن پیدا نمیکرد،




 من یه نوار قرآن از مدرسه مون داشتم دادم بهشون،






 وسط گریه و زاری ملت ، یهویی گفت:

 درس شانزدهم، سوره ی کوثر شارژ رایتل ولنتاین ، ولنتاین ، ننگ به نیرنگ تو !😳
.
.
.

.
.
.
پول جوانان ما می چکد از چنگ تو ! 😄




حالا نمیخاد با ریتم بخونید معمولی ام بخونید قبوله...😂😂 کارت شارژ رایتل

رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
بابام صدام زد

گفته پسر بیا پایین کارت دارم....










رفتم پایین پیشش گفتم بله بابا....؟

گفت برو بالا کلید ماشینو بیار!! 😶








میگن هیتلرم بچه که بوده مورد آزار و اذیت والدینش قرار گرفته !
الان دارم به جنگ جهانی سوم فکر میکنم 😠 دنیا هم که از آن تو باشد
تا زمانی که درون قلب یک زن
جایی نداشته باشی...
تا درون آوازهای عاشقانه زنی زندگی نکنی
و سهمی از دلشوره های زنی نداشته باشی...
فقیرترین مردی...


💟
#شکسپیر خرید اینترنتی شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل ایتور

فروشگاه شارژ رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
کاش خیابونا ،
کوچه ها ،
دیوارای اتاقم
و حتی بالشتم زبون داشتند !!!
شاهدای خوبی هستن واسه روزای دلتنگیم..

#واقعیت تا آمدی،
با لبخندت
در نگاهم
جزر و مد کردی ...
حالا
بعد از این همه سال،
هنوزم هم

هیچ چیز مد نظرم نیست
جز لبخندت ... خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی