آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

پرداخت قبوض برق

سرویس پرداخت قبض برق ایتور
قبل از اینکه هر کاری را شروع کنید ،
بیندیشید که چگونه آنرا به پایان برسانید !!!
برای شنیدن صدایی که دوستش می داری ، همین لحظه هم بسیار دیر است

افسوس خواهی خورد زمانی که از آن سوی سیم ها کسی بی احساس می گوید :

برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد …
پرداخت قبض برق

پرداخت اینترنتی قبض برق

پرداخت آنلاین قبض برق
سخت است بغض داشته باشی و بغضت را هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست! @@
اگر تو زندگی ریسک کردن رو نپذیرید،
مجبورید همیشه زیر دست کسی باشید که ریسک رو پذیرفته!
#واقعیت #دوستانه #درد_دل #حقیقت_تلخ
روش ساده برای پرداخت قبض برق

قبض برق

قبوض برق
پرداخت قبض برق فکر نکن که بعدا برای دیگران چه تعریف می کنی
زمان اینجا و اکنون است
حداکثر استفاده را بکن.
از کنار من که رفته ای
از خیال من مرو...
سهم من که نیستی
سهم من نمیشوی
سهم دفترم
سهم واژه های من
سهم سطر های خسته ام بمان....

سایت ایتور، ارائه دهنده خدمات پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول، خرید شارژ مستقیم، خرید گیفت کارت و آنتی ویروس، خرید شارژ برای وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض جریمه

پرداخت قبوض برق
تا حالا فکرش رو کردی آرامش یعنی چی؟
آرامش یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی سینه کسی که دوستش داری، یه خونه گرم داری . . .

#عاشقانه#حقیقت_تلخ
لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد
سرویس پرداخت قبض برق ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی