آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

سرویس پرداخت قبض جریمه ایتور

پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور
تو دلت را جای من بگذار ... شاعر می شود ...


#زنده_یاد_نجمه_زارع
پرداخت قبض جریمه

پرداخت آنلاین قبض جریمه
من آمده ام ...

تا 《ع》 از حروف الفبا بگریزد
به عشق #تو

تا 《شین》از تولد نوشتن بگریزد
به عشق #تو

تا 《قاف》 از قوس آسمان بگریزد
به عشق #تو.
پرداخت قبض جریمه خدایــــــــــــا التمــــــــاست مــــــی کنـــــــــم
همــــــه دنیــــــــــایـــت ارزانــــیِ دیگــــــران !
ولــــــی ;
آنــکـــــــــــه دنـیـــــــایِ من اســـــت.....
مـــــــالِ دیــگــــران نباشــــــد.....
قبض جریمه آنلاین

من را از هر طرف نگاه کنی ، عاشقه تو از آب در می آیم !!!!

#عاشقانه
پرداخت قبض جریمه بانک ملی
ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﮐﻪ ﺟــــــﺎﻥ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻟـــﺐ ﻣﯽ ﺭﺳﺎﻧﻨﺪ
ﻧﺎﻡ #ﻋﺰﺭﺍﺋــــــﯿﻞ
ﺑﺪ ﺩﺭ ﺭﻓﺘــــــﻪ ﺍﺳﺖ …!
قبوض جریمه

قبض جریمه
موهایت را
هر کسی می تواند ببافد
اما
روزی خواهی فهمید
دیگر
هیچکس مثل من
با موهایت
شعر نخواهد بافت
پرداخت اینترنتی قبض جریمه

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی