آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

۲۸ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۶

خرید شارژ رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل

کارت شارژ رایتل
بعضیا دوست داشتنشون مثل
قرص خوردن میمونه ...
هر8ساعت یه نفر ......😉😉😉😉
خرید آنلاین شارژ رایتل
سرنوشت برگ
به من آموخت
حتی اگر از وجودش باشی
روزی از چشمش میفتی

#دلنوشته
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید شارژ رایتل
مسخــــــَـــره تـــرین

قــــول دنیــــــــــا ... !!

"" تا اخـــــــــــرش باهاتــــــــم""
خرید کارت شارژ رایتل
"عاشقانه ای تلخ"
زمانی ک مرغ دلم
به قفس تو پناه اورد
همان اول در قفس را میبستی
ک الان به""دانه ای محبت""
ازسویت محتاح نباشم
مدتی بود،هلاک دانه ای بود دلم
در تب و تاب هم سخنی بود دلم
دیدم قفس باز است
و افسوس
که اسیر چشمان زیبای تو بود دلم..
#NaViD
شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل ایتور
شارژ رایتل تنهایی تنها چیزی است
که برایم مانده
ولی مرگ میخواهد او را از من بگیرد

#دلنوشته
با نبودنت ساختــــــم
زندانی به وسعت تنــم
کاش زندانبانم میشدی
#عاشقانه
#واقعیت
#بازمانده
خرید آنلاین کارت شارژ رایتل

سایت ایتور

شارژ ارزان رایتل
در پناهِ تــــــــو
آرامش
معنایی دیگر دارد ؛

کاش
که سایه ات
از سرم کــــــــم نشود ...
رایتل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی