آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۵

خرید اینترنتی شارژ رایتل 1

خرید شارژ رایتل

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل
زندگـــی شاید همین است ...
یـــک تلاش بی ســـر انجام...
کارت شارژ رایتل
برای ..
دادن ,,,,,,,,,گل,,,,,,,,,,به دیگران,
منتظر مراسم تدفین انها نباشید!!!!!
رایتل

شارژ ارزان رایتل
ای کاش کوه به کوه میرسید ولی آدم به آدم نه



دیدن بعضی آدما ، داغ دلتو تازه میکنه !
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی
ﻣﻦ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻤﺮﻡ
ﺗﻨﻬﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺷﺎﻋﺮ ﺷﺪﻡ
ﻳﮏ ﺑﺎﺭ ﺑﺎ ﺩﻳﺪﻥ ﺗﻮ
ﺑﺎﺭ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺎ ﻧﺪﻳﺪﻧﺖ ...
فروشگاه شارژ رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
خرید شارژ رایتل .
هواشناسی هم
بلد نباشی
میفهمی
این سرما
مال پاییز نیست...

او رفته!

😔😔😔
گفتمش بی تو دلم می گیرد !!!
گفت با خاطره ها خلوت کن...
گفتمش خنده به لب می میرد !!!
گفت با خون جگر عادت کن...
گفتمش با که دلم خوش گردد ؟؟
گفت غم را به دلت دعوت کن...
گفتمش راز دلم را چه کنم ؟؟؟
گفت با سنگ دلم صحبت کن ..؟؟
شارژ رایتل

سایت ایتور

شارژ فروشی رایتل
باید کسى باشد که عکس خنده ام را
در لابه لاى گریه اش محکم بگیرد

من، جاى خالى باشم و او هم برایم
هر پنجشنبه، شاخه اى مریم.. بگیرد

#پویا_جمشیدی #مرگ #حقیقت_شیرین
فروشگاه شارژ رایتل ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی