آسمانی ها

فرزندان آسمان

آسمانی ها

فرزندان آسمان

۰۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۴

فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل
این سکـوت را دوست دارم !

لال بودن را ترجیـح مـــیدهم ،

وقتی کســـی نیست عمق درد پنــهان شده در حرفهایم را حــــس کند…!
/:(
شارژ فروشی ایرانسل
خیلی سخته تو زندگیت هیچ هدفی نداشته باشی ولی سختر از اون اینکه هدف داشته باشی ولی انگیزت از دس بدی.....
فروشگاه شارژ ایرانسل

شارژ ایرانسل
دلم
میخواهد آرام صدایت کنم
وبگوییم...
تو خود"آرامشی"
خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
راست میگفت
شاملو...
دست خالی
را
فقط
باید بر
سر کوبید..........


#حقیقت تلخ
#کدخدای جملک
فروشگاه کارت شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل
شارژ ایرانسل همه مرا

به خنده های با صدا می شناسن

این بالش بیچاره ام اما…

به گریه های بی صدا… .

#دریاااا
 قابِ  دلتنگیِ  من
 قطعه ای  از  رخِ  زیبایِ  تو  را  کم  دارد 
 حیف غیرت دارم ...
 خوش ندارم عکاس
 نسخه ای از رخِ معشوقه یِ من بردارد
خرید شارژ ایرانسل

سایت ایتور

کارت شارژ ایرانسل
شکل
یک جمعه ی
باران زده ی آبانم...

پر
از احساس خوش ,
عشق،
بدون تشویش...
#عاشقانه #احساسی
خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی